080509

heej nu är kl 00:24 och jag har nysst tittat på någon film med carolin vi har myst. det var hur bra som helst och det var riktigt kul det vi såg oxå men nu så ska jgja väll typ snar sova elr gå ner i mitt rum. jag vet inte vf det käns så men ibland får jag en känsla att typ alla i min familj hatar min mamma. men det gör inte jag! för hon är ju tuvä den ända föelden jga har kvar. idag den 080509 är det 6 månader sen pappa gick bort. det är så jobbit att tänka på det. men som jag sa med mamma för vem man än pratar med om mamma så är det jämt något nägatift om henne. det är inte så kul att höra på det. nu ska jag typ kanske lägga upp några bilder på bdb och sen logga in på msn. men undra vad jag ska lägga ut för bilder då? kanske tar och fyller ut för det var ett tag sen jga gjorde det nu så det ska jag nog göra! men puss och godnatt på er. i morgon kanske något video inlägg kommer oxå. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0