heej

heej sitter här och gör inte mycker nu är prao vecakn över:P nu ska jag vara hos min sysster carolin och hennes man martin och deras son kevin i helgen. har ju varit där under veckan oxå för jag har ju praoat på nordpost. det här är min nya blogg. jag har ahft en annan med känd inte att jga trivdes med den. så jag provar här. jah hoppas att ni kommer att följa min blogg för det vill jag att ni ska. det blir mycket roligare så. jag kommer att lägga in några video inlägg iblan oxå för jag kanske inte orkar skriva. sen blir det ju skönareför er om jag lägger in såna för då behöver ni inte läsa. nu ska jag fixas min blogg design. men kommer kanske in någr mera inlägg snart. puss.



heej det här är jag!:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0